کد خبر : ۹۳,۲۳۳
تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب آهن شکست خورد تا این سئوال بیشتر از گذشته در خصوص سرمربی آلمانی آبی‌ها شکل بگیرد که آیا او مرد بازی‌های بزرگ هست؟
ابهام روز در خصوص استقلال/ آیا «شفر» مرد بازی‌های بزرگ هست؟
برخی از نتایج تیم استقلال را با وینفرد شفر بررسی می کنیم. مقابل پرسپولیس تیم اول جدول شکست، ذوب آهن تیم دوم جدول شکست، فولاد تیم سوم جدول مساوی در خانه، سایپا تیم چهارم جدول مساوی در خانه و مقابل پارس جنوبی جم تیم پنجم جدول پیروزی در خانه. 
 
اینها نتایجی بود که شفر مقابل تیم های بالادستی‌اش در جدول به دست آورده بود. پارس جنوبی جم تنها تیمی است که در جدول بالای استقلال حضور دارد و آبی پوشان موفق به شکست دادن آن شده‌اند. استقلال شفر در حالی مقابل پارس جنوبی پیروز شد که این تیم هفته های زیادی است مقابل هیچ تیمی پیروز نشده و تنها به خاطر نتایج ابتدای فصلش هنوز در رده‌های بالایی جدول قرار دارد. پارس جنوبی در رده سیزدهم جدول نیم فصل دوم قرار دارد و بیشتر از دو سوم زمان بازی هم ۱۰ نفره مقابل آبی پوشان بازی کرد.
 
البته اینها تنها بازیهایی نبودند که شفر از کسب پیروزی در آن عاجز ماند. او در برخی از بازی های مشکل دیگر مثل دیدار با تراکتورسازی تبریز هم زور پیروز شدن نداشت. 
 
شفر در کل عملکرد بدی در مدت زمان حضورش در استقلال نداشته اما ضعف او در مقابله با تیم های خوب در بازیهای سخت باعث شده تا ته دل هواداران استقلال خالی شده و به شدت نگران بازیهای آسیایی این تیم باشند. این سئوال که «آیا شفر مرد بازیهای بزرگ و روزهای سخت هست؟» به شدت ذهن استقلالی ها را مشغول کرده است.
 
آبی پوشان روزهای سختی پیش رو دارند. آنها بعد از دیدار با سپیدرود که شاید روی کاغذ بازی دشواری نباشد دو بازی سخت در لیگ مقابل فولاد در اهواز و پرسپولیس دارند. آنها به زودی درگیر لیگ قهرمانان آسیا شده و باید با حریفان تا بن دندان مسلحی مثل العین و  الهلال بازی کنند و حضور در این دیدارهای سخت است که باعث نگرانی آبی ها شده است. 
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ۰۹:۵۷

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 
مجتبی
۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
2
24

متاسفانه سه ساله در شرایط آزمون و خطا هستیم. در این سالها پرسپولیس سیر صعودی داشته و ما درجا زدیم. شاهد پیشرفت اونا بودیم و مشکلات تیم خودمون. از اون مدیریت تیم تا بازیکنای ذخیره هر کدوم یه مشکلی دارند. باید یه تصمیم و یه تغییر اساسی ایجاد بشه. وقتی منصوریان از تیم رفت، شوک مثبتی وارد شد. به نظر میرسه به یه شوک بزرگتر احتیاج داریم. شوکی در حد تغییر مدیرعامل، گرفتن بازیکن درجه یک، برد در دربی و یا شاید تحریم تیم توسط هواداران. نمیدونم...

مدیر عامل فقط فتح الله زاده
۱۳۹۶/۱۱/۱۶ United States
0
2
15

همیشه این حرف حسین شمس باید تو ذهن ما هوادارها باشه که گفت : "افتخاری فوتسال ایران را نابود کرد و مأموریت بعدیش اینه که استقلالو نابود کنه . البته أمثال افشارزاده و افتخاری مأمورن و معذور و فقط سیاستهای کلان وزارت ورزش و فدراسیون را اجرا میکنند

ناشناس
۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
20
13

متاسفانه با وضعیتی که استقلال در این سالها داشته با آمدن شفر و عملکرد او در بازیهای اول و ناشناخته بودن او برای مربیان لیگ باعث شد نتایجی بدست آید که هوادار را امیدوار نماید ولی هرچه در لیگ جلو رفتیم دست این مربی برای دیگران رو شده و نشان داد در بازیهای سخت و دشوار این مربی نیز مانند دیگر مربیان چیزی جز ترس برای گفتن نداشته و با بازیهای احتیاطی وکمی هم چاشنی شانس قصد بدست آوردن نتیجه را دارد که شانس نمی تواند همیشه با ما همراه بماند لذا می بینیم با این وضعیت و این مربی نمی توان به آینده تیم چه در ادامه لیگ و یا لیگ قهرمانان امیدی داشته باشیم که باید فکر اساسی کرد وکار را ریشه ای حل کرد .

آبی
۱۳۹۶/۱۱/۱۶ Iran
0
5
27

شفر مربی خوب و با دانشیه تیم رو هم پله پله با برنامه و هدف گذاری که کرده بالا آورده و مطمئنا استقلال پایان فصل بین سه تیم بالای جدول خواهد بود اما شفر دو مشکل اساسی داره که فقط زمان حلش میکنه اول اینکه با فوتبال ایران با مربیان و بازیکنان ایران و سبک دیمی فوتبال ایران آشنا نیست مثل همین بازی دیروز با ذوب که شاید اولین بار بود میدید در تیمهای ما پرتاب اوت هم یک سلاح برنده است و یک تاکتیک حساب میشه دوم اینکه بازیکنانی داره که خودش انتخاب نکرده ولی باید آنها رو طوری که خودش میخواد بسازه و سوم که هم مشکل او و هم مشکل چند فصل اخیر استقلال هست داوران آماتور و در برخی اوقات ضد استقلال هست

طرفدار
۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
11
3

والله این ضعف شفر بود که از پس اوت دستی ها برنیومد! اصلا مگه ذوب آهن با اوت دستی گل زد؟ تازه بازیکن استقلال باید صد در صد اخراج میشد.گل دوم هم که سانتر بود مثل گل اول استقلال چی میگی تو؟!

آریا آبی
۱۳۹۶/۱۱/۱۶ Germany
0
24
6

شفر اگه مربی بود این همه وقت بیکار نبود. نتیجه هاییکه گرفته رو مرور کنیم واقعا چیزی برای گفتن نداشته. یا شانس بوده یا داوری یا بحران تیم حریف. ما تو آسیا با این مربی به مشکل میخوریم

آبی
۱۳۹۶/۱۱/۱۶ Iran
0
2
25

در اروپا مربیانی در حد مورینیو و گاردیولا هستن که بیکار نمیمونن مربیانی با سن و سال شفر فراوان هستن که بیکار هم میمونن ممکنه به کار آنجا نیایند اما برای فوتبال عقب مانده ما حرفهایی دارند ضمن اینکه مگر استقلال با داشتن صاحبی مثل وزارت ورزش میتواند از مربیان طراز اول اروپا بهره ببرد ؟ این حرف که فلانی چون بیکار بود آمد و ....مقداری کلیشه ای است استقلال مدتهاست که به دنبال بازیکن خارجیست اما مافیای فوتبال تاب دیدن همین را هم ندارد

****
۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
20

باشگاه اسنادی رو کرده به این مضمون که ما با 5-6 مهاجم نامه زدیم ولی دست هایی نمیزارن بیان؟!! خوب ما هم نمیگیم شماها دروغ میگید! حرف ما اینه که شماها صلاحیت مدیریت تیم بزرگی مثل استقلالو ندارین و باید برین و کارو به اهلش بسپارین. وقتی شماها نمیتونین مافیای تیم سوم پایتختو عقب بزنید و مهاجم بگیریدو تیم تقویت کنید یعنی بی کفایتین همین.

ناشناس
۱۳۹۶/۱۱/۱۶ Iran
0
0
14

هواداران باید در چند جبهه بجنگن، اول این وزارتِ ورزشی که دیگه همه می دونن طرفدار تیمِ قرمزه، رئیس جمهورِ مملکت فکر کنم بازی های پرسپولیس رو دنبال می کنه که دنبال پرونده ی طارمی رفته بود ترکیه. الان هم دست رو دست گذاشتن تا عربا استقلال رو له کنن. به نظرم این یه عقده ی تاریخیه که می خوان به این شکل ازش راحت بشن . نگاه کنید به روزنامه ی پیروزی و حرفایی که درباره ی بنیان گذار تاج نوشت تا عمق عقده ی تاریخی مشخص بشه .دوم مافیای رسانه ای صدا و سیما و مشخصا عادل فردوسی پوره که معلومه استتراتژیک ترین نقطه ی موفقیت این سالهای استقلال یعنی علی فتح الله زاده رو داره تخریب می کنه به بهانه ی مشخص نبودنِ حساب و کتاب و خرج و مخارج و به جاش پارسال که پرسپولیس می خواست جام بگیره بعدِ ده سال ساکت بود. فقط بعد جام گرفتنِ پرسپولیس حرف زد از این ول خرجی ها که گند زده به تمام مملکت، وقتی آقای هدایتی با بابک زنجانی عکس می انداختند و بقیه چیزا و سوم بعضی آدم های بی دست و پایی که قبلا به شکلی تو تیمِ آبی بودن و الان می خوان هر طور شده از قِبل استقلال به نون و نوایی برسن.

آرین
۱۳۹۶/۱۱/۱۶ Iran
0
17
4

من بنظرم شفر مربیه مدنظر هوادارا نیست .. استقلال نیاز به یه مربی جاه طلب و صاحب سبک و فلسفه با رویکرد پرسینگ و فوتبال تهاجمی داره ... شفر به اندازه ی کافی تهاجمی نیست تفکراتش ... ترس یا احتیاط رو قشنگ میشه دید توی سبک بازی تیمش ... لنگی نیستم ولی برانکو مربیه بهتریه و واقعا کلاس بالایی داره سبک بازیش.. مقتدرانه میبره همه رو ... جواب سواله این خبر رو دقیق تر میتونیم توی بازی های آسیایی بفهمیم. ولی در کل من با تمدید قرارداد صرفا بخاطر قهرمانی جام حذفی مخالفم ... باید نتایج لیگ و آسیا هم در کنار جام حذفی بررسی بشه و بعد تصمیم به تمدید قرارداد بگیرن

ناشناس
۱۳۹۶/۱۱/۱۷ Iran
0
3
10

آقای آرین شما حق اظهار نظر در مورد آقای شفر رو ندارید! یه مقدار احترام خودتو نگه دار و به این پیرمرد توهین نکن. آقای شفر با همین تیمی که هیچکدوم از بازیکناشو خودش انتخاب نکرده شاهکارکرده تا الان! برعکس شما بنده فکر میکنم خیلی هم مربی کاردان و تواناییه اگه بعضی از شما هوادارایی که زود قضاوت میکنید بزارین کارشو انجام بده. شفر از ابتدای نقل و انتقالات آینده که خودش تمام تیمو رفرش میکنه باید ازش انتظار داشت نه الانی که بنده ی خدا این دو بازیکنم از سر اجبار قبول کرده! ازین که بیشتر بازیکنای بنجولو شناخت و انداخت بیرون معلومه مربی خوش سلیقه و بازیکن شناسیه.پس ساکت باش و اگه بعدا جواب نداد حق داری در موردش قضاوت کنی!

ناشناس
۱۳۹۶/۱۱/۱۶ Iran
0
16
5

تنها تیمی در ایران که به دفاع مطلق از نوع بزدلانه که سبب تحقیر تیم و هواداران می گردد روی می‌آورد استقلال است این روش از زمان قلعه نوعی اشال بنیانگذار ده شد و همه کسانی که بعد از او در استقلال مربی گری کردند همین روش را دنبال کردند در حالیکه در تیم‌های دیگر که مربی آنها شدند اینکار را نمی‌کردند با آمدن شفر که یک مربی خارجی است امید بود که این زنجیره خبیثه قطع شود ولی نشد این شیوه بازی کردن حتی توسط تیم‌های که از لیگ حذف میشوند هم دنبال نمیشود قطعاً از بیرون به تیم دیکته میشود والا اتفاقی نیست که چندین مربی از یک روش آنهم از نوع تحقیر آمیزش در یک تیم پیروی کنند

آرین
۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
12
6

دقیقا ... این روش تمام مربیای این چندساله بوده که با یه گل میکشن عقب و باعث یک بازی پر استرس و ریسکی برای تیم و هواداران میشوند و اغلب اوقات شکست میخورند ... هیچ تیمی اینکارو نمیکنه ... بخاطر این بازیای بزدلانه و ترسوی این 5 سال اخیر خیلی از هوادارای استقلال بیخیال فوتبال شدن ... چه دربی ها و چه بازیاهای حساسی که بخاطر این روش برد رو با مساوی و باخت عوض کردیم ... شفر هم ترسوئه ..استقلال یکی مثه برانکو میخواد که حتی جلوی بارسا و رئال هم اگه 1 گل جلو بیفته بازم تمایل به حمله داره و از فلسفه ی خودش و باشگاه پایین نمیاد ... شفر ورژن با تجربه ی منصوریانه

سروش
۱۳۹۶/۱۱/۱۶ Estonia
0
2
19

یکی از مشکلات استقلال در حال حاضر یه سری از طرفدارای عمدتا کم سن و سال و احساساتی هستن که به اصرار خودشون باعث اومدن منصوریان به این تیم شدن و موقع رفتنش هم حرمتش رو نگه نداشتن. الان هم طاقت یه باخت رو ندارن و مدعی هستن از مدیرعامل تا سرمربی همه باید عوض شن. دوستان تیم تو مسیردرسته، یکم صبور باشین. خراب کردن و انتقاد غیر منصفانه راحتترین کار ممکنه.

آرین
۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
14
5

شما به بازی تدافعی و اتوبوس چینی بعد از زدن گل میگین مسیر درست؟ مسیر درست اونیه که لنگ 2 سال پیش رفت ، اون سبک بازی مسیر درست بود ... استقلال توی یه مسیر کاملا غلطه و با این شرایط تا سالهای سال خواب قهرمانی لیگ رو ببینیم ... 20 سال دیگه هم با شفر قهرمان نمیشیم... استقلال از دیکته کردن بازیش به حریف عاجزه .. این یعنی مسیر درست؟ شفر صرفا داره همون مسیر اشتباه مظلومی و منصوریان رو ادامه میده فقط نتایجش یکم بهتره .. و لا غیر ... همین شبک بازی و نتایج رو اگه یه مربی ایرانی میگرفت تا حالا فحشش میدادین... من میگم استقلال یه مربی خارجی در حد برانکو میخواد.. شفر انگشت کوچیکه ی کرانچار و گ برانکو و کی روش هم نیست ..

آرین
۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
3
12

من بخاطر فوتبال روان و تهاجمی و مالکانه عاشق استقلال شدم ولی الان 5 6 ساله دیگه خبری از اون بازیا نیست ... مسلما هیچوقت طرفدار استقلال نمیشدم اگه بازیای استقلال از اول اینجوری بود .. ما هوادارای استقلال بازهای کوبنده و فشار خفه کننده روی دروازه ی حریف رو میپسندیم ... نه اینکه گل بزنیم بکشیم دفاع اتوبوس بچینیم.. آقای شفر شما هم اگه مثه مربیای قبلی توان درک این خواسته ی مارو نداری برو لطفا

علی
۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
11

متاسفانه ترس و محافظه کاری را تو بازی های استقلال بوضوح میشه دید و به راحتی بازی های برده رو واگذارمیکنه، بازی با سایپا و صنعت نفت(البته خوش شانس بود که نباخت) وذوب آهن،حتی با تراکتور و پارس جم،در تمام این بازی نیمه دوم تیم کاملا تدافعی میشه و بازی برنده رو میده به حریف،این ها نتیجه تفکر نتیجه گرا و ترسوست..پژمان و پادوانی رو میاره برای حفظ یک گل زده و نتیجه عکس می گیره و ....

ناشناس
۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
3
11

آقا شما مگه یادت نیست همین برانکو اوایل کارش در پرسپولیس به مرز اخراج هم رسیده بود؟ به نظر من شفر اون قدر مربی بزرگی هست که اندازه منصوریان بهش زمان داده بشه.

آبی
۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
2
16

اتفاقا برخلاف نظرات دوستان معتقدم استقلال از زمانی که شفر آمده سبک وسیاق بازیش خیلی فرق کرده چه در دفاع و چه در فاز حمله نمونه واضحش بازی دیروز با ذوب آهن بود که نیمه اول کاملا ذوب در زمین خودش حبس بود و کاری از دستش بر نمیومد اما مربی باید برای گردش توپ و بازی دستش باز باشه و بازیکنانی داشته باشه تا بازی رو در مسیری که او تعیین کرده برایش در بیاورند دیروز وجود خسرو حیدری و بهنام برزای (با وجود دوندگی زیاد ) چند درصد مفید بود ؟ داریوش شجاعیان بازیکن تکنیکی و خلاقیست اما هنوز نه بزرگی استقلال را درک کرده و نه جایگاه خودش را در تیم در حالیکه همین داریوش به راحتی میتوانست حداقل یک گل بزند دست شفر از بازیکن خالی نیست اما از بازیکن مفید و حرفه ای مثل جباروف خالیست و این زمان میبرد تا بازیکنان و شفر اهداف یکدیگر را درک کنند آن دوستی که از محسنات برانکو نوشت گویا یادش رفته سه فصل پیش که برانکو به پرسپولیس آمد با این تیم هشتم شد (سال 94 ) و در فصول بعدی هم اگر حمایتهای همه جانبه از او و تیمش نبود وضعیت بهتری پیدا نمیکرد و در آسیا هم وضعیت تیمش را همه دیدیم در آسیا در مرحله حذفی فقط طارمی را نداشت هر چند که در مرحله قبلش هم اگر الهلال بازی جوانمردانه انجام نمیداد پرسپولیس و برانکو زودتر حذف شده بودند

مهریار
۱۳۹۶/۱۱/۱۶ Iran
0
2
15

دقیقأ موافقم ، این آقایونی که انتقاد می کنند یادشون رفته در این چند سال اخیر استقلال چقدر دیمی بازی می کرده ولی الان اصلا نظم تیمی و حتی تفکرات بازیکنان تغییر کرده اگر کسی چشمشو روی این واقیعیت ببنده بسیار بی انصافه ، ضمن این که به قول ناشناس لنگ این قهرمانی این دو ساله را بیشتر از اینکه مدیون برانکو باشه ( که البته شکی نیست این تیم را متحول کرده) مدیون وزارت ورزش و فدراسیون و رسانه ها ( مافیای قرمز) هست که دست به دست هم دادند واین تیم را با حمایت بی وقفه بالا آوردند و از طرفی رقبا را تضعیف کردند

آرین
۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
14
3

دوست عزیز ، برانکو دونسال 6 هفته ی آخر جای درخشان اومد ..انتظاری ازش نبود ... ولی سال بعد یا همون بازیکنا نائب قهرمان شد و از همون هفته ی اول قشنگ ترین و تهاجمی ترین بازیهارو بازی کرد ....اما شفر بعد از 15 تا بازی هنوز هم ن تفکرات مربیای سابق رو نشون داده که با یه گل میکشن عقب و بازی برده رو با مساوی و باخت عوض میکنن... همین الانشم استقلال 7 تا ملی پوش داره ، بهترین بازیکنارو داره ... مشکل مربی و مدیریته .. استقلال و شفر با قهرمانی لیگ دو تا خط موازی اند که هیچوقت بهم نمیرسن... دقیقا مثه منصوریان و مظلومی و مرفاوی و حتی الانه قلعه نوعی ... استقلال از اصل خودش دور شد و لنگ به اصل خودش برگشت ... ما هم قهرمانی های پیاپی و مقتدرانه میخوایم ... چرا ما باید بین هر قهرمانیمون 4 5 سال فاصله باشه ( که الان با این اوضاع به 10 سال شاید برسه ) ... مشکل هوادارای احساسی اند که از هر کس و ناکسی که میاد سرمربی میشه الکی حمایت میکنن... به شما هم توصیه میکنم بازیهای آتی استقلال رو تماشا کنید (من که دیگه نمیبینم ) تا متوجه شید شفر یه مربی درپیت و بدرو نخوره دقیقا مثه افتخاری و هئیت مدیره ای که اوردنش

ناشناس
۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
1
14

آقا آرین تو هنوز نفهمیدی لنگ چجوری قهرمان شده و در شرف دبل اون قهرمانی کثیفه؟!!!!!!!!!!!!!!!! خیلی ساده ای! باحمایت فدراسیون -سازمان لیگ-کمیته داوران- عابدینی و هزار کوفت و زهرمار دیگه اگه نبود لنگ عمرا قهرمان میشد با اینکه خوب هم بازی میکرد. یادت نیست پارسال چجوری نزدیکترین رقیباشونو محروم و زمین گیر کردن درحالی که اول خودشون با اون همه بدهی باید محروم میشدن ولی قسر در رفتن و قهرمان شدن چون عابدینی داشتن مثل همیشه امسالم هم همینطور نشون به اون نشون که تا الان نزاشتن استقلال خودشو تقویت کنه نکنه خطری واسه دبلشون بشه.

آرین
۱۳۹۶/۱۱/۱۷ Iran
0
10
2

دوست ناشناس عزیز من کاری با حمایت و اینا ندارم ... واقع بین باشیم اونا خیلی تیم قوی ای هستن که خیلی روون و تهاجمی بازی میکنن و همه رو میبرن راحت بدون اینکه هواداراشون آب تو دلشون تکون بخوره .. ما چی؟ با هزار سلام و صلوات یه گل میزنیم جلوی ذوب و سایپا و نفت میکشیم دفاع اتوبوسی... شفر هم از این مربی اتوبوسی هاست که تو آسیا بخاطر تفکراتش 4 تا 5 تا میخوریم .. این نظر منو اسکرین بگیر بعد بازی با الهلال و العین به حرفم میرسی ... بعضی از هوادارا میان سبک بازی استقلالو با سالای قبل مقایسه میکنن .. سالای قبل ما صفر بودیم الان در بهترین حالت 10 ایم ، ولی واسه قهرمانی و موفقیت باید 100 باشی ... شفر یه مربی بزدل و ترسوئه که جرات انجام بازی تهاجمی رو نداره .. فقط بلده جلو تیمای ته جدولی و بحران زده 3 4 تا گل بزنه ... اونم فقط توی آزادی

آرین
۱۳۹۶/۱۱/۱۷ Iran
0
8
2

فک کنم آنالیز نود رو دیدید همتون... و متوجه شدین که شفر چقدر ترسو و محافظه کاره ؟ ... دیدین چقدر تعویضاش اشتباهه و زهر تیم رو میگیره ؟.. دقیقا عین منصوریان ترسوئه ... حالا باز بگین شفر خوبه ... مشکل تفکر مربیه که ترسوئه وگرنه با همین بازیکنا هم میشه بهتر از اینا بازی کرد و برد ... حالا هی بگین ابزار نداره ، فلان بازیکن رو نداره بیسال رو نداره .. رونالدو هم بیاد استقلال این شفر وقتی یه گل جلو بیفته میکشتش بیرون جاش دفاع میاره ...چون تفکراتش محافظه کارانه اس .. ترسوئه .. از الان معلومه که جلو العین و الهلال میخواد از دقیقه 1 اتوبوسی بازی کنه (خداروشکر تصمیم گرفتم دیگه هیچکدوم از بازیاشو نبینم تا وقتی شفر و این دارو دسته ی مدیرها هستن).. دقیقا برعکس برانکو .... ما منصوریانو گفتیم بره که یه مربی خارجی با فلسفه ی تهاجمی و با توانایی قهرمان کردن تیم برای سال دیگه بیاد ، حالا گیر یکی افتادیم که راه همون منصوریان و مرفاوی و قلعه و مظلومی رو ادامه میده و مثه اونا ترسوئه ولی یکم اروپایی تر ، وگرنه تو شومن بودن هم مثه منصوریانه با اون شال و سوتهای مسخره ... بسه بخدا تا کی با مربیا و مدیرای بی کیفتیت پس رفت کنیم... فاتح تریم کجا و این شفر کجا

آرین
۱۳۹۶/۱۱/۱۷ Iran
0
7
2

متاسفانه یه سری هواداران هم صرفا بخاطر خارجی بودن این مربی و مقایسه اش با دوران منصوریان(که اصن مربی نبود ) و چندتا برد جلو تیمای ته جدولی فک کردن شفر واسه استقلال مثه برانکو واسه لنگ میشه ... ولی این دو مربی زمین تا آسمون با هم فرق دارن ...کسانی که فوتبال رو کارشناسی و فنی نگاه کنن میفهمن شفر چقدر توی بازی خوانی و سبک بازی و تعویض ضعیفه

ناشناس
۱۳۹۶/۱۱/۱۷ Iran
0
2
5

استقلال امروز سالهاست دچار بی شخصیتی شده تیم را از درون دچار تزلزل وبیشخصتی کرده‌اند از طریق بازیکن سالاری برهبری رحمتی و آوردن مربی‌ها و مدیران ضعیف که چون حرفی برای گفتن ندارند و ذاتا ضعیف هستند در مقابل اجهافهای که به استقلال میشود سکوت می‌کنند تا خودشان بمانند از آنطرف همه تیم‌ها را جری کرده‌اند که شکست استقلال را حق خودشان می‌دانند و قبل از هر مسابقه مربیان و بازیکنان تیم‌های حریف از اینکه استقلال را براحتی شکست خواهند داد صحبت میکنند مگر این تیمها چه مربی و یا بازی کنی دارند و یا چه پشتوانه مالی بین‌المللی ویا تاریخی نظیر استقلال دارند که باید از آنها ترسید وبدفاع اتوبوسی آنهم از نوع بزدلانه که دران گاهی احساس می‌کنی که بازیکنان استقلال فقط مانده که به بازیکنان حریف التماس کنند تا به آنها رحم کنندروی آورند حتی آنها که مدعی اند همه بسیج شده‌اند تا پرسپولیس قهرمان شود که حتماً هم همینطور است اما ما باید برای گذر از این وضعیت فکری برای بیشخصیتی که برایش درست کرده‌اند بکنیم والا شفر و امثال وی وقتی این بلبشو را در داخل باشگاه می‌بینند براحتی در مقابل اعمال نفوذها تن داده فقط بفکر ماندن و احیای پول خود هستند

آبی محض
۱۳۹۶/۱۱/۱۷ Iran
0
0
9

آقای شفر از شما درخواست داریم که تو همه ی بازیا با شجاعت تمام فقط حمله کنید و از باخت نترسید. کما اینکه اگه خدایی ناکرده هم ببازید همه راضین چون ترسو بازی نکردید و بهترین دفاع همون حمله اس!

طرفدار
۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
6
1

خوبه قلعه نویی از نظر آرین ترسوئه و با 2 مهاجم بازی میکنه از 8 باز آخرش 7 تا رو برده و یکی رو مساوی کرده(:

آرین
۱۳۹۶/۱۱/۱۷ Iran
0
0
9

آره یادمون نزفته تو دربی ها چجوری بعد از یه گل میکشید دفاع ....

ناشناس
۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
5

اینجا آرین! اونجا آرین! همه جا آریننننننننن؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! این وب سایت استقلاله یا سایت اختصاصی جناب آرین؟؟!!!!!!!!!!

خسروی
۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
6
1

فعلا که همهی بازیهای بزرگ را یا باخته ویامساوی کرد


تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید